Zmiany w terminach dyżurów stacjonarnych Biura Obsługi Studentów Collegium Historicum w związku z wprowadzeniem czerwonej strefy na terenie Poznania

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

z powodu COVID-19 i przejścia Poznania do strefy czerwonej, rekomendujemy kontakt z naszym Biurem Obsługi Studentów Collegium Historicum w sposób zdalny (mailowo i telefonicznie). Wprowadzamy dyżury stacjonarne (dwa dni w tygodniu dla studentów każdego wydziału – rozpiska poniżej), ale przed przyjściem do Biura konieczny będzie kontakt mailowy bądź telefoniczny z pracownikiem BOS w celu umówienia wizyty. Od poniedziałku do piątku jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonem i mailem

UWAGA! dyżury stacjonarne Biura Obsługi Studentów Collegium Historicum dla poszczególnych Wydziałów

Wszystkie sprawy są możliwe do załatwienia tylko po uprzednim umówieniu się droga mailową lub telefoniczną

Wydział Antropologii i Kulturoznawstwa środa i czwartek ( w godzinach 9:30 – 14:00)

Wydział Archeologii – środa i czwartek ( w godzinach 9:30 – 14:00)

Wydział Historii (historia, gospodarka i ekonomia w dziejach, humanistyka w szkole i wschodoznawstwo) poniedziałek i wtorek (w godz. 9:30-14)

Wydział Nauk o Sztuce (historia sztuki i muzykologia) środa i czwartek ( w godzinach 9:30 – 14:00)

ODBIÓR LEGITYMACJI I DOKUMENTÓW

W sprawie odbioru legitymacji, polecamy Państwu drogę pocztową. Po wypełnieniu wniosku i skierowaniu go drogą mailową na mój adres mailowy pracownika BOS mogą je Państwo otrzymać pocztą tradycyjną.

Na potwierdzenie oryginałów dokumentów rekrutacyjnych (studenci pierwszego roku) mają Państwo cały pierwszy semestr studiów, w wyjątkowych sytuacjach można dokumenty przesłać na adres:

Biuro Obsługi Studentów Collegium Historicum
Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Uniwersytetu Poznańskiego 7
61-614 Poznań

Z dopiskiem: potwierdzenie dokumentów rekrutacyjnych.

Studenci z wyższych lat mają ważne legitymacje studenckie do końca listopada 2020 roku, więc na chwilę obecną nie ma potrzeby ich przedłużania.

Odbiór dyplomów i innych dokumentów także rekomendujemy w postaci wysyłki tradycyjną pocztą, na Państwa wyraźną prośbę mailową przesłaną na adres pracownika BOS

Wszelkie informacje (także kontaktowe) znajdą Państwo na stronie: www.bosch.amu.edu.pl.

O sprawach aktualnych informujemy także na naszym facebooku: https://www.facebook.com/Biuro-Obs%C5%82ugi-Student%C3%B3w-Collegium-Historicum-UAM-284787702124259/

Po informacje na temat korzystania z systemu USOSweb, uniwersyteckiej poczty mailowej oraz MS Teams (który będzie niezbędny do odbywania zajęć zdalnych), serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:

http://bosch.amu.edu.pl/usosweb-poczta-office-365/

Przypominamy o służbowym obiegu wszystkich informacji – wszystkie wnioski, które przesyłają Państwo do nas (także przez system USOSweb) są przekazywane poszczególnym Prodziekanom. Prosimy o wyrozumiałość, sprawy załatwiamy tak szybko jak się da, nie zawsze udaje się je załatwić od ręki. Prosimy o kontakt w godzinach pracy Biura Obsługi Studentów Collegium Historicum.

Skip to content